Invulling YOUth identiteitHet YOUth-onderzoek van de Universiteit Utrecht en het UMC is door ons met wervingsmateriaal en formulieren voorzien. |
Mok voor het Youth projectUniversiteit Utrecht, KinderKennisCentrum |
Rondom 12Voor het grote Youth onderzoek is er een Rondom 12 - stijl gemaakt. |
Iconen Strategisch Plan Universiteit UtrechtVoor de campagne 'Strategisch Plan 2016-2020' van de Universiteit Utrecht hebben we diverse iconen ontworpen. |
SkyscraperAlle uitingen rondom de walvis die aandacht vraagt voor het probleem 'plastic soup'. |
UU-Taal- en CultuurstudiesDe studierichting TCS (Taal- en Cultuurstudies) van de Universiteit Utrecht in één plaat. |
Infographics UU-LASHoe loopt je studiepad als je Liberal Arts & Sciences gaat studeren aan de Universiteit Utrecht? |
Professor BovenkamerVoor het YOUth-onderzoek hebben we voor de kinderdoelgroep een magazine gemaakt. Met eigen karakter: prof. Bovenkamer. |
Stand Strategisch Plan UUStudenten denken mee over het Strategisch Plan 2016-2020 van de Universiteit Utrecht. Wij bedachten de campagne en de vorm die het krijgt. Schrijf je idee op een sticker en plak deze op de stand. |
Skills LabWoordbeeld, posters/flyers en een roll-upbanner |
Toolkit projectaanvraag Universiteit UtrechtEen interactieve Toolkit Projectaanvraag voor de Universiteit Utrecht met daarin Stappenplannen Projectaanvraag voor onderzoekers, Factsheet Financiën en nog veel meer tools. |
10 jaar EthiekinstituutVoor het 10-jarig bestaan van het Ethiek Instituut van de Universiteit Utrecht hebben we een interactieve PDF ontworpen. De bezoeker kan door deze presentatie klikken over alle facetten van het Ethiek Instituut. |
Iconen en illustraties projectstijl UU-UBDiverse iconen en illustraties voor de Universiteitsbibliotheek van de Universiteit Utrecht. |
USBO binnenstebuitenDepartement Bestuurs- en Organisatiewetenschap van de Universiteit Utrecht viert een jubileum. Wij maken het inkijkje met een overzicht van de medewerkers die hun guilty pleasures prijs geven. |